miyopmom Amin inşallah 🙏🏻 güzel düşünelim güzel olsun, doktor da stres en büyük düşmanımız bu süreçte olabildiğince pozitif olmaya bak dedi. Aradaki fark büyümediği sürece ve bebek gelişmeye devam ettiği sürece sorun yok bazı bebekler 2.5 kg doğar bazıları 4 kg, bazı bebekler 40 41 hafta bekler kimisi 36 da gelir, solunum desteğine ihtiyaç duymayacağı kadar gelişmiş olsun yeterli, ikisi de normal dedi.