melekk132 İki gün önce kan testi verdim beta 80 çıkmıştı. Bugün tekrar verdim beta 300 çıktı. Üçüncü bir defa vermeme gerek var mı?
melekk132 zeynepelifg şu anda aciller kabul etmiyor ve ben iki seferdir özel hastaneye gidiyorum. O yüzden açıkcasi iki sefer yeterli oluyor mu diye merak ettim
zeynepelifg melekk132 ücreti ne kadar alıyor özel hastane bi de devlette Dr inisiyatifine bağlı 8-17 çalışıyorlar zaten nöbet değişikliği zamanında git şansını dene zaten 2 günde bir yapacaksın
melekk132 zeynepelifg iki defa gittim ikisinde de devlet acili yapmadı testi ozellerde 1000 liraya yakın bir para istiyorlar
zeynepelifg melekk132 tatlım ben de özelde yaptırdım 300₺ baktılar acile giriş almadan direkt beta hcg baktıracağım desen muayene ücreti ödemezsin
zeynepelifg melekk132 bugün iki gün geçti mi geçtiyse 2 gün sonra git o zamnınki değerin 4 katı kadar yükselmiş olmalı öyle takip edersin
melekk132 zeynepelifg normalde bat bugündü. Ben pazar günü gittim 80 çıktı sonra bugün gittim 300 çıktı. Yani iki günde değer 4 katına yakın artmış dediler
zeynepelifg Olsun canım sen 1500 değer üstüne gelene kadar devam et çünkü kimyasal dış gebelik falan olmasın diye takip etmen gerekiyor 1500 üstü ioldu mu Dr gidebilirsin