Deletedmom_877 evet YouTube’da mevcut ne kadar çok nefes egzersiz çalışırsanız emin olun doğumunuz o kadar daha güzel geçer sancılar sizi yönetemez ki sancılarınızı yönetirsiniz çünkü bilinçsiz nefes alıp vermek Hatta sancilı anında çok fazla bağırmak yani bu çok yorucu olduğu için doğum anında ıkınmak zorlaşıyor bu yüzden de kesi oluyor ilk doğumumdan biliyorum benim kesim olmuştu bu yüzden son dakikaya kadar kesmemek için direndiler ama ben yapamayınca yorgunluktan mecbur kesmek zorunda kaldılar beni ve ağrısını 20 gün çektim o yüzden hamileliğin başından beri çalışıyorum nefes egzersizlerine