senaakck İlk doğumum bol kasılmalı, bol mide bulantılı geçti. Hiç yemek bile yiyemiyordum çok zor bi gebelikti. Bu gebeliğimde tam aksi çok rahattım. Doğumu hiç sorma tam bir travmaydı benim için. Devletten özele geçtim. Ertesi gün anca doğurursun demişlerdi. Özele gittim 1 saat içinde kendi sancımla doğurdum