Busraa41 Kızlar 6.haftadayım keseyi gördüm bebek henüz görünmüyordu, bugün kahverengi lekelenmem başladı normal mi acaba tutunamadı mı?
Glyk Busraa41 benimde tam 6. Haftamda oldu kahverengi lekelenmem daha embriyom oluşmamıştı kese vardı sizin gibi yerleşme kanamasıymış 3-4 gün sonra kalp atislarini duymuştuk