Merhabalar arkadaşlar aranızda yeniyim lütfen yardımcı olur musunuz 12 mayısta yumurtlama günümde ilişki oldu 23 günde bir adet görüyorum ve bugün adetim 4 gün geçti 2 gün önce idrar yaptm silik çıktı dün kan verdim 10,21 çıktı bugün ise bir saat önce pembemsi lekelenmem oldu şimdi hafif kan geliyor yerleşme kanaması mı yoksa adet mi oldum acaba