AzizeLavinya Hanımlar merhaba, gebeliğin 8.9. Haftalarındayım dünden beri inanılmaz bir sıcak basıyor öncesinde normaldi her şey. Aranızda bunu yaşayan var mı? Normal mi bu durum
Alara6161 AzizeLavinya bnde 10+4 düm 1 haftadır nerdeyse dışarı sıcak ev düşün bi anda ateş basıyor saniyeler sonra tüylerim diken diken oluyor buz kesiyorum ve bunu sürekli yaşıyorum ik defa böyle bişi başıma geldi sanki biri dondurucuya atmış beni gibi donuyorum 😁😁
AzizeLavinya bmkl progeston hormonunun salgılanması VS diyor nette de neyse kontrolünde sorayım. İnsan bir anda başlayınca tedirgin hissediyor. 5 gün önce kontrolde het şey yolundaydı aslında ama annelik işte