Emelerdm
Canım senin daha cok yeni ben 3.5 senedir evliyim hastalığım yüzünden olmadı ve olmuyor diye cok kafaya takaral hastalıgımı ilerlettim yaptıgım doğru değildi ama insan ister istemez üzülüyor sonra kendi kendime tedavileri sonlandırdım alan da allah veren de allah dedim namaza basladım sürekli dua ettim kafam ve bedenım o kadar rahatladı ki cocuk isteğini hep unuttum namaza baslayınca 😍bi kaç ay sonra öğrendim ki 2.5 aylık hamileymişim bulantım felan hiçbir sekılde birsey olmadıgı için biraz geç farkettim 💕💕😂 şuan 5 aylık hamileyim allah ın izniyle 4.seneme kızımla giricem allah ıma bin şükürler olsun 💕rabbim kimseyi çaresiz bırakmıyor cnm benım 🙏🙏