cansu_efnan Arkadaşlar ben daha çok yeni hamile olduğumu öğrendim. Merak ettiğim şey sizler hamilelik süresince hangi folik asiti kullanıyorsunuz ya da öneriyorsunuz merak ettim. Henüz ben kullanmaya başlamadım.
cuteregina cansu_efnan re gemesis max plus kullanıyorum gebelik boyunca devam et dedi doktorum içinde bir sürü destek var
temmuzonbir cansu_efnan doktorum mom vital verdi onu kullanıyorum 4 haftalık öğrendik nerdeyse 13 haftalığım hala kullanıyorum
melismersin cansu_efnan folidoce kullanıyordum. Gebelik planlamaya başladığımdan itibaren kullanmaya başlamıştım. Evlenmeden 1 ay önce başladım. 3. Kutumda hamile olduğumu öğrendim zaten. Ki normalde gebelik planmaya başlandığında kullanmaya başlanışması gereken bir ilaç.
zeynepp_58 Folidoce kullandım ben 11 haftanın sonunda 12 haftada bitirdim kullanmayı doktor önerisiyle
zeynepp_58 cansu_efnan ben ilaç yutamıyorum zaten çok küçük bi haptı memnun kaldım 2 doktor a da söylddim gayet iyi bi folik asit kullanabilirsin dedi
happyela cansu_efnan Bende doktora gitmeden önce burada öneri alarak folidoceye başladım. Çoğu kişi folidoce dedi. Doktora da folidoce kullanmaya başladım deyince tamam gayet iyi dedi.
mervekalkann cansu_efnan Doktorunuza danışmadan kullanmayın. Mesela regenesisi ilk 3 ayda kullanan da varmış ama o bir multivitamin. İçerisinde folik asit de bulunduruyor ama bana 14. Hafta itibariyle doktorum kullanmamı söyledi. İlk 3 ay prefolic plus kullanmıştım. Şuan 33+3 olduk regenesise devam.
rmy1 cansu_efnan ben herhangi bir marka kullanıyordum doktoruma 6.hafta gittiğimde değiştirdi vifolic diye bir marka önerdi bunu kullanacaksın dedi multivitaminli Folik asit 17.haftamdayım 8 den 20 ye yükseltmiş folat değerimi fiyatı da 700-800 arası 1 aylık
rmy1 cansu_efnan a vitamini felan bulunmuyor içinde de içiniz rahat olsun eğer alırsanızda ihtiyacımız olanlar var iyot omega felan
blnmyld cansu_efnan Çiçeğim ben folipol kullandım hem folik asit hem b12 içeriyor içerisinde hiçbir yan etki de yapmadı
Aysekaram cansu_efnan ilk hamileliğimde öğrendikten sonra kullanmıştım. Şimdi 2.ye hamileyim öğrendiğimde başladım ama bulantılarım çoğalınca kestim çok da kullanamadım ztn ona hamile kalmadan önce başlayıp bebek biraz büyüyünce bıraktırıyorlar. Allah korusun çok içince de otizmi tetikliyormuş öyle demişlerdi
blnmyld Aysekaram Ben sordum doktoruma öyle birşey yok dedi asıl içilmezse sıkıntı olma ihtimali yüksek dedi yanlış bilgi verip korkutmayalım 🙏🏻
dilarakadir0853 cansu_efnan benim dusuncem folik asit kullanilmali ben 12 haftama kadar kullandim sonra doktoeum onu kesip multivitamin verdi ona devam ediyorum bebegin gelisimi icin onemli cunku.duzenli aksaltmadan kullaniyorum bence kullanmalisin