ruzgar21 Her Bebek başka. Her ihtiyaç da başka o yüzden. Bebeğin sana özel. O yüzden sen biliyorsun aç mı, rahat mı. Emzireyim mi, mama da versem daha da rahatlıyor diye. Bazı bebeklere gece mama takviye etmek onları da anneyi de çok rahatlatıyor. Bazıları mamayı asla kabul etmiyor. Kusuyor. Onu görürsün zaten. Fazlalığı midede tutmuyorlar. Bebekten bebeğe çok değişiyor. Demek ki sen olması gerektiği gibi yapıyorsun zaten hepsini. Sütünle ilgili değil. Her harukarda yetiyor. Bazıları hep meme istiyor. Sana çok ihtiyaç duyuyor. Bazıları doyunca bırakıyor. Onlar biraz daha bağımsız bebekler oluyor. Bazıları daha duygusal oluyor. Zaten bebeğinin ihtiyaçlarına göre sen onu hissedersin. Yaptığın şey yanlış olsa bebeği de seni huzursuz eder zaten. O yüzden aynen devam bacım. Harikasin cidden.