Kızlar merhaba ben İstanbul Kartal tıp merkezi fadime demircan kadın doğum doktoruna gidiyorum doğum da yaptırıyor gayet de iyi bu doktora giden var mı ? Hani tıp merkezi olarak geçiyor ama baya büyük bir yer ve dogumhanesi vs zaten var ondan değiştirmek de asla istemiyorum giden memnun olan var mı