Busee3838 ay ağrım oldu mu hiç hatırlamıyorum tek hatırladığım bu iğneyi vurduğum da bir kaç dakika kendimi tuhaf hissetmiştim, başım dönüyor ama dönmüyor da gibi öyle bir gariplik 😂 ben ilk iğne de adet gördüm ikinci iğneyi kullandım o vakit adet görmedim. Doktorum bana şöyle açıklamıştı ; bazen ilk iğne de adet olmaz ama bazen de sonra ki iğnelerde adet kesilmeye başlar bu gayet normal anormal bir durum değil demişti. Baskılamak ve tedavinin daha olumlu geçmesi için inşallah başvurdukları yöntemmiş ama sanırım her doktor da yapmıyor bunu ben 2 kere kullanmıştım