Kızlar 1 Mayıs son regl. 12 Mayıs yumurta 22 mm rahim güzel kalınlaşmış dedi doktor ovitrelle yaptım öğle 12 de. bugün test yaptım ama negatif olsa çıkardı değil mi 🥺🥺 gelen giden yok ara ara akıntım oluyor leke filanda olmadı. Sabah hafif regl olacak gibi kasık ağrısı oldu geçti çok umutlanmıştım yine mi olmadı 🥺🥺 hamile olduğu halde testte çıkmayan oldu mu