busraates6 Selamlaar. Bebişine karınca yumurtası yağı süren oldu mu? Bi zararı var mı merak ediyorum.
begonvil38 busraates6 illa bir şey sürecekseniz banyo suyuna anne sütü koyun o da tüylenmeyi azaltıyor. Çok zararlı diğerleri. Bebe yağları bile çok riskli
aytnsiz Bencede yapmayın. Bir arkadaşım annesi bebekken heryerine sürmüş. Kız kılsız ama çocuğu olmuyor. Sürekli o yağdan oldu diyip duruyor. Özel bölgesine de vurmuş annesi.
sarumervee busraates6 daha dün bununla ilgili bir video izledim üretici firma çocukların üzerinde uygulanmaması gerektiğini söylüyordu ve karınca yumurtasından yapılmadığını ilham alınarak asidik maddelerden oluştuğunu bence kullanmayın