sumsem Kızlar 9 haftaya girdim gireli sanki bütün belirtilerim bıçak gibi kesildi hiç hamile değilim gibi çok korkuyorum birşeyler yolunda gitmiyor mu diye çok tedirginim
temmuzonbir sumsem bazen erken kesilebiliyor belirtiler endişe etmeyin içiniz rahat etmiyorsa bir acile başvurun veya lekelenme kanama olacakmı takip edin kendinizi bir süre
busu1 sumsem Benimde öyleydi bi belirti gitsin başlardım ağlamaya hamilelik 26dan sonra başlıyo resmen vücut ağrısı vs suan bünyen alışmaya başladı hormon değişimine korkma normal
Yaradanisterse Ben de öyle oldum endişe etmeyin ya doktora aynısını söyledim :)) normal dedi daha da iyi işte herkes bunu ister dedi
ayya09 Benimde öyle oldu sonra 3 gün sonra geri geldi bi gidip bi geliyor korkma en kötü acile git bebeğin iyi olduğunu gör ben öyle yapmıştım :)