2bebislianneee muzeyyenkaraca 3 gebeliğimde de 4. 5. Ayda bitti ben de prilam kullandım o aylara kadar
Aysekaram muzeyyenkaraca 12.haftadayım eskiye göre biraz azaldı ama hala devam. Ben prilam içince kendimi kötü hissediyorum gözümü açamıyorum baş dönmesi sersemlik sizde de yapıyor mu Artık 2 gündür bıraktım bulantıyı çekiyorum🥹
mamacita7 muzeyyenkaraca ben 9 ay doğumda dahil kustum sonra doğurdum hiç merak etme yiyecek ekmeği varsa nolursa olsun doğuyor zehirlendimde suda icmedim yemekte yemedim yinede doğdu allaha güven 💌
melismersin muzeyyenkaraca 33. Haftadayım 18-20. Haftadan beri kusuyorum 🥹 bir lokma fazla yediğimde kendimi tuvalette buluyorum. Yada yemekten sonra sofrayı toplarken anlık bir anda geliyor 😔 şükür ki ara öğünlerle yinede bebiş besleniyor
muzeyyenkaraca 2bebislianneee Doktorum artık bulanmaması gerekiyor dedi miden de sorun vardır diye mide koruyucu kullanmam gerektiğini belirtti anormal miyim düşünüyorum
tugce058 muzeyyenkaraca iyi de o kişiden kişiye değişiyor neden öyle demiş acaba değişik açıkçası kimi insan 9 ay kusuyor kimi 12. Haftada kesiliyor bu bünye ve hormonlarla alakalı bence
muzeyyenkaraca tugce058 İnanın bana da çok mantıksız geldi söylediği annem 9 ay boyunca kusmuş doğuma kadar bende onun gibiyim galiba hala kusuyorum prilam olmasa hiçbirşey yiyemeyecek mişim gibi
2bebislianneee muzeyyenkaraca benimki 4’te 5’te bitti de annem de diyor ben 9.aya kadar kusardım diye yani çevremde de var doğuma kadar kusanlar
ozge_krm 6 haftalıkken başladı çok yoğun şekilde 16. haftada azaldı sadece 24 haftadayız hala bulanıyor kusuyorum prilam kullanıyorum galiba doğuma kadar sürecek koku hassasiyeti de geçmedi oda etkiliyor 🥲 Allah kolaylıklar versin inşallah 🙏
muzeyyenkaraca Amin inşallah sadece ben böyle miyim sanıyordum Allah hepimize güç kuvvet versin 🫶🏻 ozge_krm
muzeyyenkaraca Aysekaram hayır bende yapmadı 21 haftaya giriş yaptım ama hala nadir de olsa midem bulanıyor
mamacita7 muzeyyenkaraca ne mutlu bana ben ufak doğurdum ama hiç yemeden 4 kilo doğuranı bile duydum gerçektende rabbime bırakmak gerekiyor herşeyi sağlıkla kucagına al banada dua et gebeyim ama bebek görünmedi tekrar gitcem lütfen duanıza talibim
sumsem Ben 6 haftaya girince sabah bulantım olmuştu şuan 9 haftanın ortasındayım kesildi nadiren oluyor