İlki 12 haftaliktu kalp atışları yoktu evde düşürmeye çalıştım olmadı kürtaj oldum 10 gün kanamam devam etti o ağrılar gayet normal kürtajdan 1 hafta sonra tekrar düşük yapar gibi berbat bi ağrı yasadum büyük bir parça düştü rahatladım
İkinci kurtajim daha berbattı zaten