zehraclk0 ilk hamileliğimde bende de gelmişti kanama alanı falan yoktu. Doktorum bazen olabiliyor böyle şeyler, yerleşme kanaması oluştuysa ve içerde kalmışsa o gelmiş olabilir demisti. Tabi her türlü lekeyi düşük riski olarak gördükleri için tedbir amacli progestan iğne kullanıyordum ve evde yatmistim 1 ay