Ben soguk sıkım organik coconut oil kullanıyorum. Aksamları ozellikle. gun icinde de aklıma geldikce acıbadem kremiyle niveanın argan yaglı kremini suruyorum.yanlız goguslerine de mutlaka sur ozellikle coconutı. Bana bir arkadasım onermisti ilk aylarda gogus yaralarının olusumunu bayagı bir engelliyormus.bir de sadece gobegine degil her yerine sur. Benim acemigilime geldi surerken kasık bolgeme cok surmemistim hep oraya elimde kalanları yedirmistim. Bol bol surdugum yerler yumusacık pruzsuz oralar catladı. Sabah bir uyandım catlamısım. Ama geri kalan yerler yumusacık. Biraz da genetik isi tabi..