ulkusblog Korkutmak istemem ama oğlumun gazı 8-9. aya kadar devam etti 😂 Şuan 1 yaşına girmek üzere. Birkaç aydır rahatız fakat bu sefer de kabızlığı başladı 🤭 Bize rahat yok. Gaz damlaları kullandık, kiraz çekirdeği kullandık, masajlar yaptık hiçbiri işe yaramadı. Doktor biraz daha devam ederse anneye diyet yaptıracaz dedi ama çok şükür sonunda bitti 😂