thezeyn İlk gebeliğimde 30. Haftada gelen zehirlenme durumum oldu . Aşırı ödem yüksek tansiyon idrarda protein kaçağı. Çok şükür takiple 38 de doğdu. Şuan daha erken çıkma ihtimali var yüksek riskli grupta … bu durumu yaşayan var mı ?
dogayerebakan thezeyn benim teyzem ilk doğumundan sonra gebelik zehirlenmesi yaşadı doktoru anlamadı yoğun bakımda kaldı ölümden döndü son evre gebelik zehirlenmesiydi ikinci gebelikte yüksek riskli gebeydi ama çok şükür bir şey olmadı