sudeli4 ayy saglikla gelir inşallah
Bende serklajliyim ve artik cok zorluyor habire kucuk tuvaletim var gibi hissediyorum surekli yatmaktanda yoruldum
33 haftayim dedigin gibi 40 i biz goremeyiz haziran sonu 37 de falan alir diye düşünüyorum inşallah durur 😁