selos1 benimde 35+4 doğum haziran da nasipse 🩵 ben de sadece geceleri zorlanıyorum uyucağım sıra başlıyor sıkıntılar😂 uyurken sağ veya sol tarafıma dönerken zorlanıyorum, uykum hep bölünüyor çok sık tuvalete gitmekten, bi de aşırı sıcak basması oluyor çok terliyorum, iş yaparken bile bu kadar yorulmuyorum ama uyucağım sıra bütün ağrılarım çıkıyor gibi oluyor:)) neyseki az kaldı sağ salim kavuşalım inşallah🩵🥰