minikcivciv89 Alya05 😄😄😄klasik cocuk anne arasında gecen diyalog 😄küçükken bende dokundugu birşeyi yemezdim kınalı kokusunu bende sevmiyorum sadece saclarıma yakarım 🥰
minikanne123_ Alya05 ay bende kınamda elime sürmedim 5 dk durup hemen sildim ve eli kınalı olanın yemeğini de yiyemiyorum Allah affetsin bu yüzden anneme de sürdürmezdim
Alya05 minikanne123_ Biz küçükken annem elimize sürerdi ağzıma ekmek götürünce nefesimi tutar öyle ağzıma koyardım sonra yerdim 🤣🤣🤣🤣
htcbnbn Deleted33000 ay bende kına çok severim, hamileler kına yakabiliyor mu ? Çok merak ettim şuanda bunu
ikizlerkadini Ben kınayı da arefe günü yikammayi da ilk kez duydum postu görünce yaptim ama teşekkür ederim 💕
htcbnbn Deleted33000 ben kokusunu da çok seviyorum ama hamilelikte ters bir etkisi olabilir zaten genelde herşey zararlı ya 😅
htcbnbn Deleted33000 ilk erkek demişlerdi ama geçen hafta kız olduğunu öğrendim sağlıkla gelsim , artık detaylıda da net öğrenirim 🫠
valeriaa_ Ben de çocuklarımı bugün yıkadım arefe günü sevaptır ,eşim de berberden geldi girdi duşunu aldı .bi tek ben duş alamadm regl olduğm için 🥲
nisa4634 HappyMom ben yıkandım bebeğim bayramdan sonra ki günler veya her an gelebilir her an bekliyoruz küçük bir şişe ayırmak istedik annem ile annem bugünün niyeti ile dökeriz iyi olur dedi şimdi heyecanla bebeğimi kucağıma almayı bekliyorum
yesimd31 HappyMom bende hem çocuklarımı hemde kendim her arefe günü yıkarım ve yıkanırım küçüklükten beri bu böyledir