cemile69 Kızlar 38+3 olduk. 2 haftadır sabaha karşı hiç geçmeyen hep oluşan mide yanmam var. İlk gebeliğimde böyle bir şey olmamıştı.
dgngr cemile69 benim de bi ara olmultu ve yanma ki ne yanma. Ağrı olsa daha çok sevinicem o derece kötüydü. Sonra baharat ve acıyı biraz azalttım. Muz yedim, soda içtim. Geçti