Kızlar 36+5 daha fazla sabredemedi afacan oğlum dün akşam 7 den beri sancılarım yüksek doğum başlamış 2 cm dediler sabaha kadar 3 anca oldu bebek küçük sancı çok ama açılma olmuyor suni sancı verirsek yorulur dedi doktorumuz belden uyuşturalım sezeryanla alalım yormadan yapalım dedi tecrübesi olan söyleyebilir mi hissettiniz mi hiç acı gerildim biraz