Evet bu krem iyi gelir. Birde sıcak kompres yapmak da yumuşatıp patlatııyor. Sabah öğle akşam kaynar suya makyaj pamuğu koyup az miktarda sıkın ve yakmayacak şekilde çıban üstüne koyun öylece dursun biri soğuyunca birini yapın 3-4 dk böyle hemde rahatlatıyor