vascenceloss Kızlar bu ay yeni başlayanlar, transfer yaptıranlar, sonuçları öğrenenler, sonuç için gün sayanlar gelin burada birlikte bekleyelim.💘 bu benim 2. transferim t+3 deyim. Pozitif alanlar neler yaptınız nelere dikkat ettiniz belirti vs oldu mu?
Denizz44 vascenceloss Ben bayramdan sonra sürece başlıyorum inşallah zor bir süreç deniyor ama bakalımmm
Asill01 vascenceloss bnm transfer bayramın ilk gününe denk geldiği için erteledim hazirana inşallah bu yolda emek harcayan gözyaşı döken herkes nasibine kolaylıkla kavuşur inşallah pozitif haberini alırsın sende canm
nurselse vascenceloss ben nisan 16 oldum transfer şuan 8 haftalık hamileyim darısı isteyenlerin başına inşallah
tatlibiri vascenceloss bende 8 mayısta oldum hamile olduğum u 18 mayısta öğrendim kan takibi yapıyorum hala
vascenceloss Denizz44 hayırlı pozitifler alırsınız inşallah 🙏🏻 kolay diyemem evet ama göz korkuttukları kadar zor da değil hele bi de ilkte tutarsa o iğneler falan hiç gözünüze gelmez
Busra1210 Denizz44 gözün hic korkmasın nasıl basladı nasıl bitti anlamıyorsun sadece kendini kafanı birseylerle mesgul etti ve süreci dusünmeden devam et
Denizz44 vascenceloss ya bende Pcos var ama sadece görüntü olarak hiçbir belirtisini yaşamıyorum eşimde ileri hız hareket problemi var o yüzden aşılamadansa direk tüp bebek önerdiler
vascenceloss Asill01 iyi yapmışsın canım en rahat olacağın zamanda yaptır inşallah güzel sonuçları paylaşırsın bizimle 💘
BuBuM vascenceloss Aralık’ta transfer oldum, şu an 7 aylık hamileyim. En önemli şey eş desteği, istteyenlere en hayırlısı dan en kolay ondan Rabbim nasip etsin
vascenceloss tatlibiri en sonki 2 katından fazla artmış 2. Kana gerek kalmadan kese görünme zamanına gelir inşallah 🥰 belirti var mıydı peki