sedckr81 Kızlar 27 haftalık hamileyim hamile olmadan önce boyatmıştım saçlarımı şöyle de birşey dibe dokundurtmuyorum Ombre yaptırıyorum acaba dibe boya değmeden Ombre yaptırsam bir sorun olur mu hamileyken boyatan oldu mu cevaplarsanız sevinirim ❤️
lvntakolanys sedckr81 bende boyatmak istiyorum doktoruma sordum asla izin vermedi istatistik yapılmış hamilelikte bebeklerde beyin kanseri oranı çıkmış
halie sedckr81 bnm doktorum organik boyayla boyayabilirsin demişti havalı bir ortamda ,35 haftalık hamileyim iki kez boyadım bı kaç hafta snra tekrar boyucm beyazla çok
melisasak35 sedckr81 boyadım açıcıda kullandım açık havada yaptığımız için sorun olmadı 3 gebeliğimdede sürekli boyadım bi zararını görmedim
cemile69 sedckr81 bende doktoruma sordum ve asla izin vermedi. Doğumdan sonra boyatmamın daha doğru olacağını söyledi. 38+3 oldum artık sonlardayım biraz daha bekleyebilirim
ozturkkpnar sedckr81 22+1 den selamlar 👋 ilk hamileligimde de suan da da defalarca boyadim havadar bir alanda olmaniz yeterli bence solumayin cok fazla boya kokusunu. Bir aksilik yasamadim cok sukur 🙏
halie parla94 evet benimkini kapattı gratisten bitkisel saç boyası aldım saç tonuma uygun 25. 30 dk kadar bekletip yıkadım
melismersin sedckr81 ben 24. Haftamda izin almıştım organik noyayla boyuyorum 2. Kez boyadım. Ama açıcı olarak bilmiyorum açıkcası ben düz renge boyuyorum. Birde diplerimi çok tutmuyorum.
mervekalkann sedckr81 haftanız ileri boyatabilirsiniz diplerden en az 2 cm bırakılması koşulu Ile Ombré yaptırabilirsiniz.
gizemli00 sedckr81 ben doktoruma sordum da bende hamilelikten önce boyatmistim kızıla baya aktı değişik bir renk oldu doğuma yakın boyatmak istiyordum ama malesef izin vermedi🥲