hanifexx Merhabalar ben daha ilk kez anne olucam ve endişelerim var kan değerim 3300lerde ama hala hamilelik hissedemiyorum normal mi
leonlulu hanifexx gözün aydın canım hissetmeyen de var dibine kadar yaşayanda stres olma tadını çıkar kendine dikkat et 🥰
Elisa0110 hanifexx normal canım ileriki zamanlar da karnın büyür bebek hareketlenir sende hissedersin o zaman 😊
seymaozz Hemen belirtiler başlamaz. Hiç merak etme minik mucize kendisini hissettirmeye başlar çok yakında. Sağlıklı bir süreciniz olur İnşallah. 🥰