benazinci Kizlar cok sukur 6+3 haftalikmişim 1 hafta geriden geliyorzz sata gore 7+3 ultrasona gore 6+3 ve cok şükür çok şükür masalalahh kalp atışını duydum🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻alalahim şükürler olsunn darısı tüm bekleyenlere insalaalhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻
cuteregina benazinci hayırlı uğurlu olsun bende bi hafta geriden geliyorum 6+1 de duymuştum ne güzel Bende 10.haftadayım sata göre 11 haftaya kontrolüm var bakalım bebek ne kadar büyümüş Bu arada bebeğin boyu ne kadar
benazinci Keseyi görene kadar 2 gunde veya 4 günde 1 kan verdim ben. Kese görüldükten sonra birsktim kan vermeyi