naz2731 38 haftadayım, bebeğim makat geliş 39. Haftada kontrolüm var. Dönmemiş olursa ki dönme ihtimali çok düşük diyorlar son haftalarda bu nedenle sezaryen planlayacağız. Her bebek her doğum farklı bir hikaye. İçinizi ferah tutun, hayırlısı hangisi ise o olacak. Yeterki sağlıkla gelsinler :)