temmuzonbir Dün ağrı başladı belimde gittikçe artmaya başladı şuan sol ayağımın üstüne basamıyorum belime bıçak saplanıyor sürekli adım atamıyorum cumartesi günü kontrolüm vardı herşey normaldi aslında normal mi bu ağrı sizce
sweatmother temmuzonbir ah ah benimde öyle bel ağrısından ne çekiyorum ya doktorum normal yapıcak bişey yok fazla ayakta kalma demişti bazen öyle bi oluyo ki adım atamıyorum biraz uzanınca iyi geliyo duş ve mesaj da iyi geliyo
temmuzonbir sarilale123 yok canım hiç ani hareket yapmadım süpürgemde hafif şarjlı süpürge şuan sanki belimde ve yanlarımda böbreğime doğru yara var gibi dokununca dahi acıyor diğer yanıma yattım hiç kalkmadım korkudan bugün
temmuzonbir sweatmother benimde hep vardı ama 2 gündür çok şiddetti masaj yapamıyorum eşim denedi dokununca bile çok acıyor yarına geçmezse acile gidicem
sarilale123 temmuzonbir çok bi tarafın üzerine yatıncada olur belki ama geçmeyen ağrın olursa ihmal etme canım geçmiş olsun
temmuzonbir sarilale123 çok sağol canım benim Allah razı olsun yarını beklicem geçmezse acile gidicem