elifgecim Sezeryan sonrası ayak şişmesi ne zaman iner 3. Gün bitti ayaklarım patlayacak gibi hissediyorum
aslhnkrts9 elifgecim ben sezeryan olmadım ama doğumdan sonra benimde aşırı şişliğim oldu bol su içip yürüdüm bi haftaya inmişti . Ayaklarıma masaj yapıp biraz yüksekte tutmak iyi gelmişti max 2 haftaya iniyo
Tortilla elifgecim benm 15 gunde gecmıstım ayaklarım bacaklarm shrek gibi gezdım 2 hafta canım 🥲sabret
elifgecim Tortilla içim rahatladı valla teşekkür ederim yanıtladığınız için.Bir an bundan sonraki hayatımı bu bacaklarla geçiricem diye düşünmüştüm 😱