haklisinesracim
11 haftalıkken oldu hafif lekelenme oldu hastaneye yatış yaptılar iğne serum vs ve şükür bebeğimde bsey çıkmadı
Progestan ilacı ve 10 günlük raporla evde yattm sürekli inşallah olma brdaha sanada geçmiş olsn canm takip et kendini kanamanı mutlaka
Korkma