dilarabasciftci İkinci gebeliğim oğlum 3 yaşında ve ben şuanda 13.haftadayım bebeğin hareketlerini hissedebiliyorum normal mi acaba ??????
Sedanur25_ dilarabasciftci ben 16+6 haftalık hamileyim benim de 2 gebeliğim kızım 5 gün sonra 3 yaşında olucak ben hala hissetmiyorum hareketlerini
slvbbj dilarabasciftci benimde ikinci hamileliğim şuan 11+6 haftalığım 11 in ilk günlerinde bende hissettim sanki eğer doğruysa sol tarafımda böyle bi kelebek varmış gibi oldu 🙃
beybimom_ dilarabasciftci benim ilk gebeliğim hissi nasıl onu da bilmiyorum sürekli hissetmeye çalışıyorum 13+6 tık yok 🤷🏻♀️
adelajda beybimom_ bende aynı durumdayım günümüz aynı sizle çabuk yorulmam dışında bir belirtimde yok
gulcegul dilarabasciftci hareket demeyelim de o kayma gibi olan hissi iki hamileligimde de 13.haftada hissettim bende
beybimom_ adelajda benimde öyle yani bulantılarım filan geçti tabi iştahım tam yok ama hiç bir his de yok
beybimom_ adelajda evet herkes öyle demiş 16 dan sonra hissedilebilirmiş ilk gebeliklerde 20 haftalıkken bile hisseden olmuş
safiye18 dilarabasciftci normal bnde 13 haftalıkken hissetmeye başlamıştım 2. Gebeliklerde erken hissediliyormus genelde
Dlrdgn dilarabasciftci hareket değildir bence o imkansız o haftalarda ilk hamileliğimde 18 ikincide 20 de hissettim ben şahsen