Merrhaba hanımlar daha önce de post açmıştım iki kere detaylı ultrason girdim biri özelde biri devlette ikiside plasentanin çok büyük olduğundan ve bebeğe besin gitmediğinden 2 hafta kadar bebek geriden geldiğini ve bağırsaklarinda parlalik olduğu söylendi sürekli takip içinde olucaz dendi bugün doktora gittim plasentanin daha da büyüdüğünü bebeğin suyu azaldığını söyledi ben şuan 26+5 haftalık ama bebek gelişimi 23+4 olduğunu söyledi doktor hiç kiloda almamış hala 595 gramda herşeye hazırlıklı olun bayramdan sonra detaylıda bakılacak tekrar ona göre karar veririz dedi ne demek bu nasıl bir süreç bizi bekliyor 🥺