Bizimde tuvalet eğitimi cok sıkıntıli 3.5 yas ama asla hazir degil. 13 gün denedik bir kez olsun ne cis ne kaka yapmadi tuvalete. Hep ustune basina kacirdi hic kızmadım ses yukseltmedim hep tuvalete yonlendirdim yaris yaptik ödul sistemi koydum nafile, boa oturup kalkiyor gunde 100 sefer oturuyor ama bomboş. Oyuna cevirmis durumda tamamen.
Tuvaleti egitimden uzun zaman once banyoya koydum asina olsun diye bide ablasi girip ciktikta hep onun pesinde dolaniyo ablasi klozete oturunca oda kendi klozetine oturuyor bak bende buraya yapiyorum diyodu falan öyle basladim ama nafile ya, artik en son 13. Gun pijamanın indirip parkeye kaka yapmis sonra geri giyip beni cagirmisti, ben kaka yaptim diye bende heycanlandim gel gostericem falan diyince banyoaya kostum meger odasina yapmis o an cinnet geçirince biraktim.
Daha sonra 20 gun istikrarli gene denedik ayni bir kez olsun bilincli sekilde tuvalete cis kaka yapmadi cisini hep yarim yarim ustune kaciriyor, dolayisi ile normalde gunde 5 kez cis yapiyosa misal 20 ye cikmaya basladi sayisi. Valla stickerlet aldik kitaplar okuduk bununla alakali defalarva kez olumlu konusmalar yaptk ama yok yani olmuyor hazir degil hic. Ama.lafa gelince her bez degismemde sey diyo
Bebek degilim ben bez istemiyorum tamam takmayalim tuvalete gidelim diyorum. Hayir bebek olcam tak bezimi gitmicem diyo🤦♀️🤦♀️🤦♀️