ylz__ Kızlar ikinci gebeliğim 11. Haftam ama şimdiden göbeğim çıktı normal mi bu kadar erken çıkması 🫠
kaanmoomm ylz__ benim göbeğim de 8 . Haftada çıktı . İlk gebelikte 6 da çıkmıştı . Şuan 11 haftalık hamileyim ama 5 aylık gibi duruyor
kedilivebebeli Bu benim 3. Gebeligim 2 yil icinde ve sanki göbeğim çıktı yani şişkinlik değil resmen rahim sertliği hissediyorum daha 7. Haftadayim ama sezeryanliyim ya kaslarım kötü heralde