Son adet tarihine göre 8 haftalık hamileyim Daha önce iki kez ultrason yapıldı ve tek kese görülüyordu 2 gün önce hafif kanamam oldu leke gibi ve alttan muayene edildim 2 kese gördüğünü söyledi doktor ama bir kese biçimsiz dedi bozuluyor gibi yorumladım kanama ona bağlı dedi ve gelişim olarak 6 hafta ile uyumluymuş keseler kalp atışı duyulmadı birinin gelişimi devam ediyor dedi bu tarz bir hikaye yaşayan var mı kendi veya çevresi çünkü ikiz olsun çok isterdim farklı bir şeyden olabilir mi mesela farklı zamanlarda oluştular ise şuan yeni oluşan bir kesenin de biçimsiz olma ihtimali var mı