zzzzze Hanımlar deterjan olarak ne kullanıyorsunuz? Sadece bebek için değil genel soruyorum. Ben sıvı deterjan kullanmak istiyorum ama denediklerinde hep kıyafette koku kalıyor gibi geldi. Yumuşatıcı kullanmak istemiyorum. Önerileriniz neler?
pamuksekeer zzzzze Omo yeşil kullanıyorum geçen eşim bingo almış o da güzel kokuyor yumuşatıcıya gerek kalmıyor
dgngr zzzzze omo express galiba en memnun kaldığım. Bebek için roxy toz sabun aldım ama henüz kullanmadım
orhismommmmmm zzzzze omooo mor sıvı deterjanı dehşet güzel kokuyor mavi de güzel ama mor daha güzel herkes soruyor asla yumuşatıcı kullanmıyorum
tugceesnygt zzzzze renkliler için Bingo sıvı deterjan Beyazlar İçinde Omo kullanıyorum bebeğim için de Just Green markasını kullanıyorum
aslhnkrts9 zzzzze bingo toz dışı pembe olan , bingo dışı kırmızı olan sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum memnunum
cinyuranne zzzzze ben naturalive veya elite home kullaniyorum. Hem içerik cok temiz hemde kokuları dengeli. Parfüm vs içermiyor