3bebisan bende de aynı sorun var hatta daha küçük haftalarda başladı doktoruma sordum gayet normal karın büyüdükce baskı yapıyor dedi içime pek sinmedi ama şu aralar ağrı durdu o yüzden üstüne düşmedim ama yapay zekaya sorduğum da eski sezeryan dikisinde incelme olabilir USG ile incelenmesi gerekir kaç cm olduğu yazıyor o yüzden en azından doktor kontrolünde doktoruna mutlaka sor canım 4. Ye hamileyim bu arada diğer 2 sinde hiç yasamadim