elifffffffffffguuuuu Kızlar doğum yapalı daha 2 ay oldu hem de sezaryen eşim korunuyordu fakat yırtıldı Napıcam şimdi Allah aşkına bir akıl verin bana ne yapmam gerekiyor ya hamile kalırsam
anonimo canim adet oluyormuydun gidip spiral taktirirsan yarin ertesi gün hapi almana gerek yok ben oyle yaptim
orhismommmmmm anonimo ama içe boşalma olmuş yanı sprial korumaz malesef. Ertesi gün hapı alması gerekiyor
anonimo elifffffffffffguuuuu direk kadin doguma yada saglik ocagina git süpeheli iliski oldu de spiral taktirmak istiyorum diyince takiyorlar hemen
Milenamavi Hemen emziren annelerin kullandığı ertesi gün hapı al ve iç ne yap et iç. Bebegim 5 aylikti hamile kaldım o şekilde suan ikinci bebegim 10 günlük 🤷♀️
anonimo orhismommmmmm doktora sordum ben ise yariyormus ama heryer kapali gercekten bugun ertesi gun hapi kaldi malesef eczaneye dansiip alcak
aysegulk07 elifffffffffffguuuuu ertesi gün hapı al eczaneye emzirdiğini söyle mutlaka ona göre verirler
orhismommmmmm anonimo illa nöbetçi eczane vardır canım ya İç boşalma olduktan sonra sprial nasıl koruyacak ki ki adet olmadan takmıyorlar o zamana kadar çocuk yerleşir Senin en geç bugün ertesi gün hapını içmen lazım