Kızlar yarin kalp atışı icin gideceğim 6+4 de sadece kese görmüştüm oda devlet hastanesinde ve görüntü kötüydü hatta kese 5+5 uyumlu çıkmıştı. Şimdi endişem bos gebelik olması ama daha önce iki gebelik yaşadım hic bos yada kimyasal gebeligim olmadi sanirim burada bu sene çok boş gebelik gördüm ondan etkilendim sizce de bu ara çok yaygın değil mi ben mi algı da seçicilik yapıyorum