SibelAlp7 Mothercare roam seyahat sistemi bebek arabasını kullanan var mı?mothercarede fiyatı 999 tl ye düşmüş.3 aylık hamileyim alıp almamakta kararsız kaldım.Sizce bebek arabası almak için erken mi?İlkbebeğim olduğu için arabalar konusunda da tecrübesizim.Yardımcı olabilecek olan var mı?
EdaMinaKele SibelAlp7 bende dün baktım cok beğendim sipariş vermeyi düşünüyorum bebek puseti de dahil fiyatta , bir kaç sey daha dahil galiba sitesinde yazıyor ben alıcam 28.haftamdaym indirimi kaçırmak istemem gerçi bir bayan arkadaşta 1 ay önce falan aynı fiyatta almıstı ama stok falan tükenirse üzülürüm
SibelAlp7 Bende indirimi kaçırmak istemiyorum dün mağazasında gördüm her şeyini de anlattılar içime sindi.fiyat olarak 1300 ü gözden çıkarmıştım.Ama erken mi olur bilemedim 12 haftalık hamileyim.
EdaMinaKele SibelAlp7 12.hafta icin erken ama sonucta alınması gereken bir şey indirimi kaçırmamak istersen al bence sen bilirsin ben o haftalarda hic bir şey almıyordum 21-22 hafta arasında ufak ufak basladım
SibelAlp7 Bende mayıs sonu almayı düşünüyordum.Para biriktirip en son alışveriş yaparım diyordum ama kararsız kaldım.
denizdgn6 Dün aldık 😀 umarım memnun kalırım bizim içinde erken 14 haftaligiz suan ama o modelin devamı olmadığı için sınırlı stok var oyüzden şimdiden aldim fiyatida uygun diğer modellere göre
SibelAlp7 denizdgn6 valla çok düşündüm erken mi diye sevindim şuan benim gibi sizde erkencisiniz.yarın almaya karar verdim.cinsiyeti belli değil ama😀Mor,yeşil,pembe,kırmızı renkleri mevcutmuş.siz hangi renk aldınız?
denizdgn6 SibelAlp7 ben siyah istiyordum maalesef kalmamış erkek olduğu için petrol mavisi rengini aldım artı ben 3 ay mothercare mağazasında çalıştım bu arabanın satışını çok kez yaptım ve hiç şikayet almadık oyüzden tercih ettim☺
SibelAlp7 denizdgn6 süper bir bilgi oldu benim için bu teşekkür ederim.Bebeğim cinsiyetini göstermedi 2li tarama testinde onun içinde hangi renk alacağımı netleştiremedim.Siyahı olsa çok iyi olacaktı😀
denizdgn6 SibelAlp7 bende siyah çok istiyordum maalesef yok mor dusunebilirsin hem kız hem erkek için uygun olabilir aslında cinsiyeti belli olabilir benim 13 de belli oldu kesin erkek dedi 2lide soylemedilermi cok net dedi doktorum sizinki belli değilse kız olabilir kız geç gosteriyormus pembe ve mor rengi cokguzeldi dün gördüm acikda vardi 😁
Hamileanne SibelAlp7 bence ünisex alın hem kıza hem erkeğe olsun ikinci çocukta sorun çıkmasın diye 🙂
SibelAlp7 denizdgn6 sırt üstü yatmış dönmedi bile😀😀😀mor düşünüyorum aslında belli olsa daha iyi olacaktı ama ne yapalım😀