0101gmzg Kızlar selam, 2 gün önce 134 ile öğrendim gebeliğimi . Bugün tekrar kan verdim 338 çıkmış az mı sanki sizce sağlıklı bi gebelik midir ben daha çok yükselir diye düşünüyordum kafam karıştı
0101gmzg Sare_34- daha doktora da gitmedim axıkcası yeni olduğu için bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum. Biraz endişe ettim . Teşekkür ederım biraz da olsa rahatladım
kedilivebebeli Zaten ortalama 2 katı artmalı hatta %60 üzerinde olması yeterli siz neden tatmin olmadınız?
0101gmzg kedilivebebeli beta hcg başlıklarına baktım hep binlerde filan çıkmış acaba gelişimi mi yavaş diye düşündüm ne bileyim kuruntu oldu kendi kendime