Kızlar merhaba, normalde 28 günde bir adet oluyorum. Bu ay adet 6 gün gecikti, idrar testi yaptım sonuç negatifti. Sonra adet oldum. Normalde adet 7 gün sürüyor ve yoğun geçiyor. Bunda hiç yoğun olmadı, kırmızı kanama oldu ama şu an 4. gündeyim, neredeyse kesildi. Bugün inanılmaz mide bulantım oldu. Sabahtan beri belimde dayanılmaz bir ağrı var. Ne olduğunu hiç anlayamadım. Bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı aranızda? Evde test yok, olsa hemen yapacağım. Sadece benzer durumu yaşayan var mı, onu sormak istedim ☺️ Bu arada bir oğlum var, onda hiç böyle şeyler yaşamamıştım