32 haftamdayım ve cok halsizlesiyorum. Özellikle dısarı cıktıgımda otobüse vs bindigimde bayılacak gibi oluyorum. Oturdugum yerde bile bugun bir anda ter bastı elim ayagım bosaldı. Şu 2 gündür kolumu kaldıracak halim yok mesela. Sekerim yok tansiyonum hiç anormal görmedim. Tek sorunum kansızlık ama bu denli etkiliyor mu sizi kansızlık