Ozy feyzaaa bende 40+1 Haftalik Hamileyim vedaha acilmam bile yok sadece bugün cok baski var asagiya dogru sende herhangi bi belirti varmi 😣😣😣
Ozy Betusy 40+1 Haftalik olduk halen gelmiyor 😣😣😣 Rahmim cok yukardaymis ve acilmada yok ctg sadece kücük kücük sancilar var Ama bugün cok körü bi baski var insallah suni sanci yemeden dogururuz Mart bebekleri nazli
Burcudgn 38 haftalık oldum.açılma var biraz dedi ara ara sancı girip çıkıyor nst de göründü.su gelmedi henüz.bu cuma Allahın izniyle sezeryan günü verdi önceki dikişlerim ağrıyor diye 40 ı beklemicek doktorum hatta bugün muayene ederken yatışını yapalım dedi ben çantamı getirmediğim için bekleyelim dedim
Canparem 38+6 bende perşembe günü suni şancı verilcek bakalım inş bi aksilik olmazsa nolmal dogum istiyorum ikinci doğumum olucak nasipse hakkımızda hayırlısı sanci vs yok bendede bakalım neler yaşiycaz Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin kolay doğumlar bol sütlü günler diliyorum hepimize 😍👪👨👩👧❤