nazende17 yenidogan da kış bebeği de olsa yorgan önerilmiyor ama 3-4 aydan sonra kullanılabilir diyor uzmanlar. Döşek için yorum yapamam, orta sert, yumuşak gibi ayarlar var. Bebeklerde genelde orta sert öneriyorlar. Ama yorganda yün olması en iyisi.. ne güzel kayınvalideniz düşünmüş yaptırmak istemiş işte 😊 hiç de köy işi değil valla.. girip yataşa vs bir yün yorganların fiyatına bakın isterseniz😅 yün en sağlıklısı..